القائمة الرئيسية

الصفحات

#رعب( horror )رعب#سحر جلب قصه حقيقه حدثت بالفعل☠️ قصه رعب حقيقه

   #رعب( horror )#رعب#سحر جلب قصه حقيقه حدثت بالفعل☠️ قصه رعب حقيقه 


القصه اليوم حقيقه حدثت  في مدخله علي القنوات الفضائية مع أحدي شيوخ الأزهر كانت علي الهواء مباشرا لمن يريد أن يريد القطع الأصلي سوف نقوم بتنزيل الفديو الاصلي علي موقع القناه علي اليوتيوب السحر الاسود وسحر الجلب ربما تستعجب ولكنها حقيقه ومرعبه الأغرب من تصرف السيده المتزوجه لا اعلم اي نساء أو اي دين ماذا بهم الا يخافون الله الا اعلم شيئ قد نشرنا فيما سبق قصص حقيقه تخص الرعب والسحر الاسود كلها حقيقه علي موقع يوتيوب ايجي اليوم نكمل في سلسله السحر ونحذر الناس منه السحر كفر بالله السحر حرام شرعا هو كفر بين عذاب الله فيه اليم جزاء الساحر في الاسلام الموت..

عقوبته ستكون هلاك في الدنيا والآخرة احذر السحر وربي انه هلاك أنه كفر أنه عذاب طريق اسود بلا نهايه لمن اراد أن يسحر أحد إلا تخاف الله تكفر بالله تستعين بجن من دون الله من يفعل ذلك هو كافر ملعون اقرا عن عقوبه السحر عن موقع البحث جوجل Google أو انظر الي نهاية الساحر أو جزاء كم يذهب الي ساحر علي موقع يوتيوب YouTubeايضا هناك مئات الفيديوهات والشيوخ ما هو السحر في الاسلام السحر حرام في حينه الأديان انظر القصه حقيقه نشرت في القنوات الفضائية .

#رعب( horror )رعب#سحر جلب  قصه حقيقه حدثت بالفعل



#السحر الاسود سحر جلب الحبيب#



#مداخلة_هاتفية 

من زوجة تصيب المذيعة والمستمعين بصدمة كبيرة 


قبل الدخول في التفاصيل ..عاوزكم تبصوا على الصور وتشوفوا تعبيرات المذيعة.

 اللي بتجسد كم الصدمة مما تسمعه. ليس فقط مما سمعت ولكن من لهجة الزوجة واسلوبها في الحديث .

البدايـــة 

كان البرنامج هادي ويسير على الوتيرة الطبيعية من حوار بين المذيعة والشيخ الازهري الذ يجيب على تساؤلات المشاهدين .....

ثم فجأة 

اتصال من مشاهده بتقول الاتي.

انا عاوزاكم فى حاجة بس يا ريت لا تقطعوا عليا الخط ولا مش عارف ايه وتسمعونى للاخر 

 

أنا اتجوزت واحد ما بيحبنيش وانا عارفه انه مش بيحبنى عملته سحر عشان اجيبه وجبته فعلا ودفعت مبلغ كبير جدا عشان اعمل العمل ده ونجحت أنه افرق بينه وبين مراته وسببتلها اذي كبير لدرجة انها ممكن تجري تصرخ فى الشارع وحاجة تانيه كتير بهدلتها وخربت بيتها واتجوزت جوزها وكنا عايشين كويس 4 سنين لحد ما في يوم كان بايت عندي وصحى فجأة أكنه مش عارفنى وطلقنى .روحت للي عملى العمل عشان يشوف ايه اللى حصل قالي 

-أن العمل اتفك من عند ربنا وبما انه اتفك كده مستحيل يتعمل تانى

 طلبت أعمل له عمل تانى قالي 

-مينفعش خلاص انسي.

قولتله دا مش فاكر اى حاجة بنا حصلت ولا فاكرنى ولا فاكر العيال 

رد عليا 

- ايوة دا طبيعى لان المسحورلما بيفوق بينسي كل اللى حصل في فتره السحر (دى حقيقة فعلا)

بقيت هتجنن مش عارفة اعمل ايه .بس هو لما طلقنى ادانى كل حقوقى ..كامل حقوقي وبيصرف على الاطفال ومدارسهم.

#كده_خلصت ؟

لا لسسسسسسسسه 

بتكمل بتقول انا كنت بكلم رجاله كتير (من وهي على زمته ) بس بنتكلم فون وكده يعنى مش بيحصل بنا حاجة فى الحقيقة.(سبيل الاحساس لصاحبته بنت المداس) بس ولاد الحرام (هما برده اللي ولاد حرام) وقعوا بنا ووصلوله الكلام ده بعد ما طلقنى وهو شك ودور ورايا ووصل للارقام دى وكلم الرجاله دى وبقي شاكك في ان العيال مش عياله.ومبقاش عاوز يكلمهم ولا يعرفهم ..ولسه بيصرف عليهم ولو طلبت فلوس بيبعتلي (واضح جدا انه بيتقي شرها) لكن بيرفض يكلم او يشوف العيال. وانا مش عارفه اقول للعيال ايه؟ هو لحد دلوقتى ساتر عليا ولا قال لحد ولا لاهلي موضوع العمل والرجاله وانا مش عارفه اعمل ايه واقول للعيال ايه .

هنا المذيعة كانت وصلت للحد الاقصي للتحمل وبتقولها يعنى انتى متصله عشان تسالي تقولي ايه للعيال؟وبس؟ مش عشان المصايب اللى انتى عملاها ..جايبه واحد من الاول بطريقة الحرام الحرام انتى حتى مش ندمانه علي اللى عملتيه ...ردت 

-لا ندمانه (بصوت مفيهوش ريحه الندم) بس عاوزة اعرف اقول للعيال ايه ؟

عشان الشيخ كان جاب اخره تقريبا وقال للمذيعة كفاية عليها كه 

وقطعوا الخط .

قبل كده كنت أتكلمت عن سحر الجلب وأن ازاى واحد أو واحده يعيشوا مع واحد عارفين أنه مش بيحبهم او عاوزهم ازاى بيتقبلوا الحياه دى .

ودى واحده خربت بيت وشردت اسره واذت انسانه ملهاش أي ذنب واصابتها بمس من الجان بهدلها وبهدلها وبهدل حياتها. وخدت جوزها ونامت فى حضنه وهى عارفه انه مسحور وان مش روحه ولا جسمه اللى بيتحرك دا السحر هو اللى فى حضنها. 

وفوق دا كله وبعد ما عملت اللى عوزاه واتجوزته كانت بتكلم رجاله وتعاشرهم فى التليفون .طب ليييييييه ما انتى اتنيلتى خدتى اللى عوزاه ...

واللى غطى على كل ده أنها مش ندمانه والدليل انها كانت عاوزة تعمله عمل تاااااااااانى ..

عمل تااااااااانى تكمل به كوارثها...

أنا مش هاقولكوا رد الشيخ ولا المذيعة 

لان أى رد مش هاينفع مع أنسانه (سورى حيوانه كلبه مع الاعتذار للحيوانات والكلاب) مش فارق معها أى حااااااااجة لا دين ولا رب ولا مجتمع ..

حتى فى عز محنتها مقلتش يا رب لا دى عاوزة طريقة تدارى بها على الموضوع وتقول ايه لعيالي اللى عندهم 4 سنين اللي بيسالوا ابوهم فين ومش عاوز يكلمهم ليه..

ولو لقت الحل وللاسف حلول المواضيع دى كتير 

هاترجع لحياتها عاااااااااادى جداااا وتشوف حد تانى تعمله عمل ولا تكمل في حوارات التليفونات.

السحر عمره مكان حل ..السحر شـــــــــــر ..فقط شــــــــــر 

لا نفع من وراءه ..من ضرر لضرر مهما طال الوقت الظاهر للمنفعة.

ابعدوا عن السحر والسحرة ...

الساحر في النار ولا توبه له 

وطالب السحر في النار ولا توبه له .

وان تاب فالله هو الذي يتقبل التوبه او لا يتقبلها.

....................

السحر أنتشر في الأونه الاخيرة بشكل كبير جداااا، والسحرة الحقيقين اصبحوا يخرجون فى العلن بجانب اطنان المشعوذين والدجالين.. 

اللهم أننا نتمسك بدينك وتعاليمه فنجنا من زمن الفتن 

مسلم مسيحى او حتي يهودى ..تمسك بدينك 

السحر ضرر وهاوية يسقط فيها طالب السحر والساحر بلا رجعة

اذا كان هناك أي استفسار او سؤال او طلب برجاء ترك تعليق سوف يتم الرد عليكم في اقرب وقت ممكن شكرا لكم 🌹. 

☠️

السحر كفر بالله الساحر في الاسلام يقتل من يسحر أحد عقابه عند الله شديد ابتعد عن السحر لا تقترب منه انه هلاك في الدنيا والآخرة والله ثم والله ثم والله سوف تندم ولم تعرف طريق الرجوع انظر الي السيده التي لن ترا الكعبه المشرفه قد نشرنا قصتها هنا في الموقع فيما سبق لكن يريد التحقق كلمت شيخ من أشهر الشيوخ في مصر قالت  انا لا اري الكعبه المشرفه ذهبت الي أداء العمره لم اري الكعبه المشرفه قال لها ماذا فعلتي قالت كنت اغسل الموتي اضع فيهم الأعمال ثم حدث  بالفعل أنه النعش اشتعل قبل نزولها القبر القصه حقيقه100% حدثت علي الهواء مباشرا لا تقترب من السحر طريق بلا عوده .

☠️

reaction:

تعليقات