القائمة الرئيسية

الصفحات

#العشق من عوالم اخري الجزء الثاني(الجن العاشق) قصة حقيقية مرعبة

#العشق من عوالم اخري الجزء الثاني(الجن العاشق) قصة حقيقية مرعبة 

.العشق من عوالم اخري الجزء الثاني كما قد عرضنا الجزء الاول من القصة هنا بيدا الجزء الثاني من القصة الحقيقية العشق من عوالم اخري أو الجن العاشق القصة التي نسبة قصص كثيرة في زمن انتشر فية الغموض ويحب الناس المغامرة انها اليوم موضة حيث قصص الرعب والتعرف علي عالم السحر وعالم الجن العالم الغريب التي يمكن لأي شخص الدخول آلية من باب الفضول ثم يدمر حياتة انها قصة غربية تحدث كل يوم بين شباب وبنات تريد دخول الي الغموض وبين تدمير حياتك بالكامل السحر كفر بالله عالم الجن كلة غضب من الله وعذاب من يدخلة يندم طوال حياته الجزء الثاني من القصة العشق من عوالم اخري الجزء الثاني.


----------






---------


.انا طلعت بره من عنده زهقت من الدنيا مش عارف اعمل ايه الدنيا اتسدت كلها في وشي كل الابواب اتقفلت وانا راجع علي البيت عديت علي مسجد كان بيئاذن لصلاه العصر دخلت المسجد كان بقالي فتره كبيره مدخلتهوش لقيت شيخ الجامع بيحفظ قراءن لطلبه في جميع الاعمار افتكرت نفسي وانا صغير وقعدت اضحك علي اليوم اللي مكنتش بكون حافظ فيه كنت بنضرب طبعا بس ياريت الايام دي ترجع والله كانت ايام حلوه اوي روحت وقعدت جنب الشيخ وقولت ازيك يا شيخنا قال الحمدلله والله ياابني انتا عامل ايه قولتلو انا كويس الحمدلله قال يا ابني شكلك مش كويس قولتلو ليه قال ابني قوم اتطهر واتوضا واقيم الصلاه وبعد كده نصلي عشان عايزك بعد الصلاه قولتلو حاضر قومت استحميت في المسجد واتوضيت واقمت الصلاه صلينا وخلصنا صلاه بعد كل الناس ما مشت من المسجد روحت قعدت جنبه بقولي انتا بعيد عن ربك ليه قولتلو الحياه عزبتني اوي يا عم الشيخ يعني شب ١٨سنه اتبهدل قبل معاده اوي تعبت اوي ياشخنا قال يا ابني انتا اسمك ايه قولتلو محمد قال بص يا محمد انتا مش عارف ان ربنا حرم العالمين عن بعض وحرم اختلاط العوالم ليه عملت اللي ربنا حرمه قولتلو انتا عرفت ازاي يا شيخنا قال يا محمد انتا باين عليك اوي علامات المخاويه يعني انتا باين عليك انك ساحر قولتلو يا شيخنا انا مش ساحر قال امال ايه قولتلو علي كل الحكاية قال يا محمد ليه عملت كده قولتلو قدري كده قال انتا ترجو رحمه ربك وتحس بالغلط اللي انتا عملتو قولتلو والله حاسس وندمان قال خلاص ارجو من ربنا العفو وهو هيرفع عنك كل سوء خلصت قعدتي مع الشيخ ورجعت البيت لفت نظري بنت جميله جدا كنت شوفتها في المسجد من اللي بتحفظ قراءن البنت سحرتني جامد انا مشيت رجعت البيت وانا بفكر فيها وعلى فكره يا جماعه لازم تعرفو ان الجن العاشق بيعمل تفريق بين الراجل والست يعني لو انتا معاك جن عاشق كل ما هتقرب من واحده هيا اللي هتبعد عنك بس بصراحه قولت مش لازم اضيع البنت دي من ايدي دخلت اوضتي وشغلت قران وقعدت اقرا واسمع واصلي عدي اليوم الحمدلله من غير اي ازي من نحيتها وتاني يوم رحت للمسجد ولقيت البنت فضلت باصص ليها هيا لاحظت كده البنت كان اسمها نورهان دخلت صليت وقعدت شويه لحد اما خلصو وبعدين طلعت كانت ماشيه لوحدها في السكه قررت اكلمها روحت عندها وقولتلها يا استاذه مرديتش يا انسه مردتش مكنش في حل غير اني اقف قدامها وقفت قدامها وقولتلها ممكن اتكلم معاكي شويه بعد ازنك مشت ومرديتش مسكت ايديها لفت وضربتني بالقلم انا خدت القلم من هنا وحسيت لو الارض تنشق وتبلعني انا رجعت البيت وقررت اني لو هتعالج هتعالج عشان نورهان البنت حبيتها والله بس كنت خايف للتنضر من اسماء وفعلا بدات العلاج وتاني يوم رحت المسجد واستنيتها لما خرجت ومشيت معاها وبعدين وقفت قدامها وقولتلها اظن كفيها لحد كده اللي حصل امبارح ده لو حد تاني غيرك كنت دفنتو بالحياة قالت بعد اذنك عيب كده قولتلها طب ممكن اتكلم معاكي خمس دقايق بس قالت لو حد شفنا واحنا واقفين لوحدنا هيفهمنا غلط قولتلها بكره في المسجد قالت تمام هيا مشيت من هنا وانا وقعت في الحب من هنا وانا اللي كان بيشجعني علي العلاج البت دي عدي اليوم عادي والحمدلله ماشي غي العلاج كويس جدا وهو قراه سوره يس ١١مره في اليوم وتاني يوم روحت بعد الشيخ ما خلص روحت قعدت قدامها وقولتلها اهو معندكيش حجه قالت حضرتك عايز مني ايه قولتلها انا عايز نكون اصدقاء وبلفعل البت فهمتني وبقينا بنتكلم كل يوم ومن هنا اختفت اسماء من حياتي ونورهان لو كانت بنت مش ملتزمه كانت بعدت عني انما عشان هيا قريبه من ربنا منطبقش عليها التفريق وكان ربنا بعتهالي عشان يصلح بيها حالي وتديني الاراده اني اكمل بيها حياتي وحكيت لنورهان حكايتي ومن هنا بدات حياتي الطبيعيه تاني ورحت اتقدمت لنورهان وخلاص هنتخطب لبعض وربنا عوضني خير وسامحني علي كل زنب انا عملتو في يوم من الايام ٠

____________

دلوقتي احب اقولكم يا جماعه واحب اعرف كل واحد عارف ان معاه مس عاشق ومبسوط ان معاه لازم تخلص منه قبل ما يتحكم فيك اكتر لو متعلجتش قبل فوات الاوان هتتعب جامد وعلي فكره يا جماعه العلاج اللي مذكور في القصه حقيقي والقصه دي نصها الاولاني حصلت معايا في الواقع ولحد الان مش عارف اخلص منها

_________


⬇️"الجزء الاول من القصة"⬇️


( كلمات البحث )


،قصص غربية ، قصص رعب، قصص وقعت بالفعل، قصص حقيقية، قصص عالم ما وراء الطبيعة، قصص، العالم الاخر ، قصص مخيفة، العشق الممنوع، العشق، الجن العاشق، 

----

.اذا كان هناك أي استفسار او سؤال او طلب برجاء ترك تعليق سوف يتم الرد عليكم في اقرب وقت ممكن شكرا لكم.


---------


www.worldegy.com 


--------

" W̶O̶R̶L̶D̶ ̶̶̶̶E̶G̶Y̶ "

----

🌹


reaction:

تعليقات